Grabarz
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ja Cie znam? Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:36, 09 Wrz 2009 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin
1. Pisanie postów
1.1. Posty powinny być na temat i powinny być pisane w odpowiednich działach i wątkach.
1.2. Wypowiedzi nie mogą zawierać słów powszechnie uznawanych za obraźliwe czy wulgarne, dopuszczalne jest w konieczności zastępowanie ich znakami „*”,
1.3. Wypowiedzi w szczególności nie mogą być obraźliwe, niekulturalne, oraz mogące ranić czyjeś uczucia.
1.4. Zabrania się umieszczania w postach zdjęć, rysunków oraz linków zawierających treści naruszające granice dobrego smaku.
1.5. Miło jest gdy post nie ogranicza się tylko do wypowiedzi "fajnie", "zgadzam się" lub zawiera wyłącznie emotikony – nie są to pożądane formy wypowiedzi.
1.6. Dla czytelności i jasności wypowiedzi posty nie powinny zawierać dużej ilości emotikon i znaków (np. " border="0" />, , x_x), pisane 5tyleM Fr33k, oraz zawierać słów typu „tesh”, „jush”.
1.7. Na forum wszelkie przejawy chamstwa oraz głupoty mogą spodziewać sie odpowiedniej reakcji moderatorów i administratorów.
1.8. Zabrania sie umieszczania tej samej informacji wielokrotnie, zwłaszcza, gdy jest to informacja reklamowa (spam).
1.9. Zabrania się pisania dwóch i więcej postów pod sobą - należy korzystać z opcji edytuj. Wyjątkiem są posty napisane min. miesiąc po opublikowaniu poprzedniej wiadomości.
1.10. Opcja edycji postów może być wykorzystywana tylko wtedy gdy nikt nie zdążył jeszcze odpisać na tego posta (wtedy przed dopisaną treścią zamieszcza się napis "edit") lub gdy chcemy nanieść drobna korektę np. ortograficzną.
1.11. Niedopuszczalna jest sytuacja, gdy ktoś edytuje lub usuwa poprzez edycję cały post w taki sposób że dla osób trzecich, nie będących w temacie, dyskusja staje się niejasna.
1.12. Umieszczanie numerów seryjnych i cd-key'ów do gier i programów na forum jest zabronione.
1.13. Umieszczanie na forum adresów do nielegalnych stron z dobrami chronionymi prawem autorskim (pliki z nielegalną muzyka, filmami itp.) jest zabronione.
2. Zakładanie nowych tematów
2.1. Zanim założysz temat upewnij się czy nie ma gdzieś podobnego. Jeśli istnieje już taki temat licz się z tym że moderatorzy mogą usunąć twój lub połączyć oba.
2.2. Zastanów się czy wybrałeś dobry dział dla nowego tematu.
2.3. Tytuł nowego tematu powinien być jasny i klarowny, a przede wszystkim odpowiedni do poruszanych w nim kwestii.
2.4. Tytułowanie nowych wątków podlega pewnym zasadom: nie używaj w nich emotek, zaczynaj je z dużej litery.
3. Problemy z użytkowaniem forum
3.1. Jeśli masz jakiś problem to w pierwszej kolejności poszukaj czy nie został on wcześniej omówiony na forum.
3.2. Jeśli nie znajdziesz nigdzie odpowiedzi na swój problem, załóż odpowiedni temat w dziale technicznym lub dopisz swój post do ogólnego tematu już tam istniejącego.
3.3. Jeśli problem jest poważniejszy niż "jak wstawić obrazek do posta" skontaktuj się z moderatorem przez wiadomość prywatną.
3.4. W szczególnych przypadkach skontaktuj się z którymś z administratorów.
4. Prawa administratorów i moderatorów
4.1. Administratorzy są oznaczeni kolorem pomarańczowym.
4.2. Administrator może wszystko.
4.3. Administrator ma zawsze rację.
4.4. Jeżeli administrator nie ma racji, patrz punkt 4.3
4.5. Moderatorzy są oznaczeni kolorem zielonym.
4.6. Moderatorzy mogą przenosić, edytować posty innych użytkowników gdy zajdzie taka potrzeba.
4.7. Moderatorzy mogą usuwać posty które zawierają spam lub treści niezgodne z regulaminem.
4.8. Moderatorzy mogą dawać użytkownikom ostrzeżenia podając jednocześnie powód.
5. Sprawy ogólne
5.1. Każdy użytkownik jest odpowiedzialny za zawartość forum oraz danych zgromadzonych na forum.
5.1. Użytkownik może posiadać tylko jedno aktywne konto. Jest więc możliwe założenie nowego profilu przy jednoczesnym odejściu od starego. Aby uniknąć problemów i nieporozumień, administratorzy powinni być o tym poinformowani.
5.2. Kolory zielony oraz pomarańczowy zarezerwowane są odpowiednio dla moderatorów i administratorów, ich użycie jest więc zabronione.
5.3. Ostrzeżenia służą do dyscyplinowania i upominania użytkowników nagminnie łamiących regulamin i jako takie będą stosowane w ostateczności, po wyczerpaniu możliwości kontaktu z takimi osobami drogą Prywatnych Wiadomości. Wyjątkiem jest złamanie punktu 1.12 i 1.13 i w niektórych przypadkach pkt. 1.3 i 1.4 regulaminu - wtedy ostrzeżenie przyznawane jest od razu.
5.4. Ostrzeżenia o sumarycznej wartości 3 blokują możliwość pisania postów, wartość 6 zamyka zaś wstęp na forum.
6. Polityka prywatności
6.1. Wszelkie dane dotyczące użytkowników (numery IP, adresy email) mogą być wykorzystywane jedynie do celów administracyjnych.
6.2. Wszelkie dane dotyczące użytkowników nie będą i nie mogą być udostępnianie osobom trzecim.
7. Regulamin
7.1. Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników forum.
7.2. Regulamin może być zmieniony jedynie po podaniu tego faktu do wiadomości publicznej.
7.3. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu, a nowy regulamin obowiązuje w momencie jego opublikowania na tej stronie.
Administracja
Post został pochwalony 0 razy
|
|